Van Miles naar voordelen
Wat is er nog beter dan Miles sparen? Miles besteden natuurlijk! Als Flying Blue-deelnemer kunt u uw Miles op vele manieren besteden: natuurlijk aan vluchten en upgrades, maar ook aan hotelovernachtingen, autohuur, tickets voor evenementen en nog veel meer producten en diensten. Meer informatie hier.
Extra voordeel: de geldigheid van uw Miles wordt verlengd
In het Flying Blue programma blijven uw Miles geldig als u eens om de 2 jaar een vlucht met AIR FRANCE, KLM of SkyTeam-partners maakt. Bij elke aankoop die u doet met uw Beobank Flying Blue World Mastercard wordt de geldigheid van uw totale Miles-saldo met 2 jaar verlengd. Als u uw kaart regelmatig gebruikt, stelt u uw Miles-saldo dus veilig, ook als u een periode niet vliegt.
Een exclusief verzekeringspakket
Met uw Premium Flying Blue World Mastercard, geniet u, zonder bijkomende kosten, automatisch van exclusieve verzekeringen die u extra beschermen1.
Reisannulatie- of reisonderbrekingsverzekering2
De annulatieverzekering verbonden aan uw Premium Flying Blue World Mastercard vergoedt niet-recupereerbare kosten te uwen laste:
- bij annulatie of onderbreking van uw reis;
- omwille van ernstige ziekte, ernstig ongeval of overlijden van uzelf of een rechtstreeks familielid;
- bij schade aan uw woning of werkplek binnen 10 dagen vóór vertrek indien de ernst ervan uw aanwezigheid vereist;
- bij verlies of diefstal van uw identiteitspapieren (paspoort of identiteitskaart) binnen 30 dagen vóór vertrek indien u uw reis daardoor moest annuleren;
- tot een maximum van 6.000 euro per Verzekerde en per jaar;
- op voorwaarde dat uw reis 100 % werd betaald met uw kredietkaart;
- na aftrek van een franchise van 50 euro per schadedossier.
Download hier het aangifteformulier in het kader van de reisannulatieverzekering.
Internationale reisbijstand2
Uw Premium Flying Blue World Mastercard biedt u: bijstand in het buitenland (24/24 uur bereikbaar), medische diensten (evacuatie en repatriëring, verzending van geneesmiddelen, voorschot op een provisie bij ziekenhuisopname, …), juridische diensten (rechtsbijstand en borgstelling) en persoonlijke diensten (vertaaldienst, dringende berichten naar uw naasten, …).
Ongevallenverzekering op reis2
Vliegtuig, trein, boot: betaal uw vervoertickets met uw Premium Flying Blue World Mastercard.
De verzekering komt tussen:
-bij overlijden of blijvende volledige invaliditeit na een ongeval tijdens het transport;
-voor een bedrag tot 250.000 euro;
-eveneens ten voordele van uw partner en uw kinderen jonger dan 23 jaar die samen met u of apart reizen.
Download hier het aangifteformulier in het kader van de ongevallenverzekering op reis
Verzekering vertraging en verlies van bagage
U vertrekt op reis2 en bereikt uw bestemming zonder uw bagage. Bijzonder vervelend! Wees gerust, uw Premium Flying Blue World Mastercard vangt de ongemakken op. De verzekering komt tussen:
-voor uw aankoop van basisbenodigdheden, betaald met uw kredietkaart3;
-indien uw bagage meer dan 4 uur vertraging heeft;
-voor een bedrag tot 350 euro voor aankopen in de eerste 48 uur na aankomst;
-en tot 650 euro in de 48 uur daarna (indien uw bagage als definitief verloren wordt beschouwd).
Download hier het aangifteformulier in het kader van de verzekering vertraging en verlies van bagage.
Verzekering vertraging van een internationale vlieg- of treinverbinding en gemiste aansluiting
Dankzij uw Premium Flying Blue World Mastercard, ontvangt u een vergoeding tot 250 euro (maaltijden, drankjes en hotel) bij vertraging (van 4 uur of meer) of annulatie van uw internationale vlucht of treinrit, indien u aan boord werd geweigerd of indien u tijdens uw reis² aansluitingen miste3. Uiteraard op voorwaarde dat u die uitgaven met uw kaart betaalde.
Download hier het aangifteformulier in het kader van de verzekering vertraging van een internationale vlieg- of treinverbinding en gemiste aansluiting.
Aankoopverzekering
Zowel in België als in het buitenland betaalt u uw aankopen met uw kredietkaart. Gelijk heeft u! Aankopen4 ter waarde van minstens 50 euro die u met uw kaart betaalde, zijn immers automatisch verzekerd:
- gedurende 200 dagen na de aankoopdatum;
- bij diefstal na inbraak of agressie, of accidentele schade;
- tot 3.000 euro per jaar.
Download hier het aangifteformulier in het kader van de aankoopverzekering.
Verlengde garantie
Een extra jaar garantie voor elektrische en elektronische toestellen.
De oorspronkelijke garantie wordt met een jaar uitgebreid (bovenop de 2 jaar fabrieksgarantie) voor heel wat huishoudtoestellen (‘witte’ producten) en elektronische audio- en videoapparatuur (‘bruine’ producten).
De verzekering Verlengde Garantie dekt:
-toestellen met een waarde van minimaal 50 euro, gekocht in een winkel in België en betaald met uw Beobank-kredietkaart ;
-tot 2.000 euro per schadedossier en per jaar.
Download hier het aangifteformulier in het kader van de verzekering Verlengde Garantie.
Materiële schade aan een huurvoertuig
- Bij materiële schade aan een voor maximaal 31 dagen gehuurd voertuig worden de herstelkosten gedekt voor het bedrag van de franchise vermeld in het huurcontract.
- Bij diefstal van het voertuig tijdens de huurperiode wordt het bedrag van de u aangerekende franchise gedekt.
- Maximaal 1.000 euro per jaar.
- Franchise van 50 euro.
Download hier het aangifteformulier voor materiële schade aan een huurvoertuig.
Download hier de Algemene Voorwaarden voor de verzekeringen gekoppeld aan de Premium Flying Blue World Mastercard.
1 Beobank heeft deze verzekeringen afgesloten ten voordele van de houders van een Beobank Premium Flying Blue World Mastercard. Deze dekkingen worden verzekerd bij de onderneming Europ Assistance Belgium, BTW BE 0738.431.009 RPR Brussel, Kantersteen 47, 1000 Brussel, Belgisch filiaal van Europ Assistance SA, verzekeraar naar Frans recht met maatschappelijke zetel te 2, rue Pillet-Will te 75009 Parijs, Frankrijk (451 366 405 RCS Parijs), erkend onder code 0888 voor de takken 1, 9, 13, 16 en 18, onder toezicht van de Nationale Bank van België, Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel. Europ Assistance verwerkt uw persoonsgegevens in overeenstemming met de GDPR-voorschriften. U vindt alle informatie tot de verwerking van uw persoonsgegevens in de privacyverklaring op: www.europ-assistance.be/nl/privacy. Elke klacht kan worden gericht aan de Complaints Officer, complaints@europ-assistance.be, tel.: 02/ 541 90 48 of aan de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel. Raadpleeg de Algemene Voorwaarden voor meer info rond definities, dekkingen, franchises, vergoedingen, uitsluitingen en aangifteprocedures na schade. Bij geschillen hebben de Algemene Voorwaarden van de verzekeringen voorrang op deze website.
2 Alle verplaatsingen van de kaarthouder, diens partner en kinderen jonger dan 23 jaar naar een buitenlandse bestemming voor een periode van maximaal 90 opeenvolgende dagen, indien alle kosten voor vervoer (en/of voor verblijf in het kader van een reisannulatieverzekering) werden betaald met de kaart.
3 Indien u kan aantonen dat de betalingen met uw Premium Flying Blue World Mastercard werden uitgevoerd. De originele kastickets worden als aankoopbewijs beschouwd.
4 Met uitsluiting van mobiele telefoons. Een volledige lijst van uitzonderingen en beperkingen vindt u in de Algemene Voorwaarden.