Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

credit cards

Mijn kredietkaart voor dagelijks gebruik

  • Ontdek hoe u uw Beobank-kredietkaart elke dag beheert.

  • Geniet optimaal van de functies van Beobank Online en Beobank Mobile.

  • Profiteer van de voordelen gekoppeld aan uw kredietkaart.

Aanvullende opties

Verhoog uw kredietkaartlimiet

Heeft u een Beobank-kredietkaart en plots onverwachte uitgaven? Vraag een verhoging van uw gebruikslimiet aan door het onderstaande formulier in te vullen. U ontvangt een voorstel op maat*.

Verhoog de limiet van uw kaart

Een extra kredietkaart voor uw naasten?

Met een extra kredietkaart kan uw partner of een van uw gezinsleden van dezelfde voorwaarden als u genieten. Uw kredietkaarten zijn gekoppeld aan dezelfde kredietlijn.

Download het formulier

Verken de werelden van onze kredietkaarten

Onze kredietkaarten geven toegang tot nieuwe voordelen: een verzekeringspakket, cashback, toegang tot getrouwheidsprogramma's...

Ontdek onze kredietkaarten

Uw kredietkaart in Beobank Online en Beobank Mobile

Ontdek onze tools voor bankieren op afstand: Met Beobank Online en Beobank Mobile kunt u uw kredietkaarten veilig beheren, waar u ook bent, uw contracten elektronisch ondertekenen en uw aanvragen opvolgen in slechts een paar klikken.

Ontdek onze online bankdienst

Vraag uw online rekeningsafschriften aan

Vereenvoudig uw leven door papieren rekeningafschriften te vervangen door onlineafschriften. Die zijn gratis, milieuvriendelijk en altijd beschikbaar:

  • Uw afschriften worden 10 jaar gratis bewaard en zijn veilig toegankelijk via Beobank Online en Mobile;
  • U ontvang een e-mail zodra er een nieuw afschrift beschikbaar is. Elektronische afschriften zijn identiek aan papieren afschriften; 
  • U ontvangt niet langer papieren afschriften per post.

U kunt uw onlineafschriften activeren door:
Op Beobank Online te kiezen voor de optie 'Registreren voor online afschriften' onder 'Transacties'.
Op Beobank Mobile te kiezen voor 'Wijzig de manier waarop uw afschriften worden verzonden' op het tabblad 'Diensten' van uw kredietkaart.

Vanaf dat u dit activeert, hebt u toegang tot onlineafschriften, totdat u beslist deze versie stop te zetten.

Cash Transfer: Geld overschrijven van uw kredietkaart naar een betaalrekening in België

Cash Transfer laat u toe om geld over te schrijven van uw kredietkaartrekening naar een betaalrekening naar keuze in België (de uwe of een andere, bij Beobank of elders)*. Het is een handige manier om uw zichtrekening aan te vullen of een grote uitgave te financieren.

De terugbetaling verloopt op dezelfde manier als bij andere uitgaven met uw kredietkaart.

500 euro en meer

U kiest zelf het bedrag dat u wilt overschrijven. Het minimumbedrag is 500 euro, al hangt het uiteraard af van het beschikbare saldo op uw rekening.

Wilt u een Cash Transfer uitvoeren?

Dan kunt u ons bereiken op het nummer 0800 99 259, van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 12u30. Of vanuit het buitenland op +32 2 622 20 00.

*Een geldoverschrijving naar een rekening kan enkel door de houder van de hoofdkaart worden aangevraagd, mits de kredietopening minimum 1.250 euro bedraagt. Hij mag geen betalingsachterstand hebben gehad tijdens de laatste 12 maanden. Het maximum over te schrijven bedrag wordt bepaald in functie van het beschikbare saldo van de kredietopening, met een minimum van 500 euro en een maximum van 5.000 euro per dag. Na de uitvoering van de overschrijving mag het totaal opgebruikte bedrag van de kredietopening niet hoger zijn dan 90% van de kredietopening. Via Beobank Online en Beobank Mobile is het maximale overdraagbare bedrag 1000 euro per dag. Via Beobank Service Center is het minimumbedrag 500 euro. 

Houd uw kaart in het oog 

Beobank alert

Beobank Alert: ontvang waarschuwingen per sms/e-mail

Activeer de gratis ‘Beobank Alert’-dienst via Beobank Online.

Ontvang een sms of e-mail over uw kaartactiviteit, zoals transacties boven de € 150, het bereiken van 90% van uw kredietlimiet, de beschikbaarheid van een nieuw afschrift en meer.

 

Meer over Beobank Alert
fraude

Voorkom het risico op fraude

Fraudeurs worden steeds creatiever. Wees daarom waakzaam: geef nooit uw pincode of wachtwoord via de telefoon, via een link in een e-mail of in een sms, of op sociale netwerken.

Als er fraude vermoed wordt, stuurt Worldline u een e-mail of sms waarin u wordt gevraagd zo snel mogelijk het nummer 02 727 86 68 te bellen om het recente gebruik van uw kredietkaart te controleren.

Ontdek onze tips om fraude te voorkomen

Self-care

Een betaling met een Beobank-kredietkaart betwisten

Ziet u een verkeerde betaling op uw rekeninguittreksel of kaartafschrift? Betwist online uw transacties.

Een kredietkaarttransactie betwisten
 

Een claim melden die gekoppeld is aan uw kredietkaartverzekering

Beobank-kredietkaarten hebben elk een inbegrepen verzekeringspakket. Ga naar de pagina van uw kredietkaart voor de in te vullen formulieren in geval van een schadeclaim.


 

Ontdek de handleiding voor Beobank-kredietkaarthouders!

 

Download de handleiding

 

Veelgestelde vragen

Heeft u uw Beobank-kaarten verloren of werden deze gestolen?

Blokkeer uw Beobank kaarten via Card Stop op het nummer 078/ 170 170 of via uw Beobank Mobile applicatie of via Beobank Online (Rekeningen\Kaarten\Blokkeren)

Vreest u dat iemand toegang heeft tot uw online bankieren?

Blokkeer uw toegang tot bankieren op afstand via:

  • Beobank Service Center op +32 (0)2 622 20 00 van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en de zaterdag van 9h tot 12h30. Buiten deze uren, gelieve Card Stop te bellen op 078/ 170 170 die uw aanvraag zal behandelen.
  • Of vul het online formulier in

Heeft u uw smartphone/tablet verloren of werd deze gestolen?

Hoe uw telefoon blokkeren via Beobank online?

Controleer via Beobank Online (Profiel/Mobiele Applicatie) of de Beobank Mobile-applicatie op een andere apparaat werd geïnstalleerd. Als u in de lijst een apparaat ziet dat u niet kent, verwijder het dan door op "verwijderen" te klikken.
 

Vreest u dat iemand toegang heeft tot uw online bankieren?

Blokkeer uw toegang tot bankieren op afstand via:

  • Beobank Service Center op +32 (0)2 622 20 00 van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en de zaterdag van 9u tot 12u30. Buiten deze uren, gelieve Card Stop te bellen op 078/ 170 170 die uw aanvraag zal behandelen.
  • Of vul het online formulier in

Heeft u een bevestigingsaanvraag ontvangen voor een niet-geautoriseerde transactie?

Wat doen als u een bevestigingsaanvraag ontvangt voor een niet-geautoriseerde transactie?

  • de transactie weigeren via Beobank Mobile;
  • de transactie rapporteren als frauduleus. Als veiligheidsmaatregel, zal uw Beobank Online toegang geblokkeerd worden; er zullen geen nieuwe internettransacties meer kunnen uitgevoerd worden. Gelieve uw agentschap of Beobank Service Center te contacteren indien u uw Beobank Online account te deblokkeren.

Kan ik mijn uitgaven in één keer of gespreid terugbetalen?

Ja, u kunt gespreid terugbetalen:
U betaalt elke maand minimaal 1/18e of 1/20e (afhankelijk van het bedrag van uw kredietlijn) van de gebruikte financiële reserve terug, met een minimum van 25 euro (tenzij het verschuldigde bedrag minder is dan 25 euro, in dat geval betaalt u dat bedrag), vermeerderd met de jaarlijkse bijdrage.

Ja, u kunt ook het volledige bedrag in één keer terugbetalen:
Het totale bedrag van uw uitgaven wordt vermeld op uw maandelijkse rekeninguittreksel. U hebt elke maand de keuze om uw uitgaven in één keer of gespreid terug te betalen.

Hoe kan ik mijn punten/miles bekijken/verzamelen/omzetten?

Raadpleeg voor meer informatie de documenten van het loyaliteitsprogramma op de productpagina van uw kredietkaart.

Ik reis met mijn kredietkaart buiten Europa. Welke voorzorgen moet ik nemen vóór en tijdens mijn reis?

  • Als voorzorgsmaatregel adviseren wij de klant om vóór vertrek een transactie met de geheime code te doen in België om er zeker van te zijn dat de kaart correct geactiveerd is en dat de klant zijn geheime code nog kent.
  • We raden de klant ook aan om te kiezen voor een betaling in de munt van het land en niet in Euro, omdat daar minder kosten aan verbonden zijn.

De mogelijkheid bestaat dat uw kaart tijdelijk geblokkeerd wordt door Worldline zelf in het kader van fraudepreventie, indien Worldline meent dat er een reëel fraude-risico bestaat, neem dan contact op met Worldline op het 24/7-nummer: +32 2/727.86.68.

Waarom kan een “bank op afstand” nuttig zijn?

Om de veiligheid bij uw online aankopen te garanderen, wordt u vaak gevraagd om u te identificeren. Hiervoor hebt u een abonnement 'bankieren op afstand’ nodig, dat aan uw kredietkaart gekoppeld is. 'Bankieren op afstand' geeft u ook toegang tot onze online diensten via Beobank Online en de Beobank Mobile app (online bankafschriften, overzicht van uw transacties enz.).

Wanneer u een betaling doet op het internet en u wordt gevraagd om uw aankoop te bevestigen, dan doet u dit dus op één van de volgende manieren:
- met uw app en pincode van Beobank Mobile, of
- met uw wachtwoord van Beobank Online, samen met de unieke bevestigingscode die u per sms ontvangt, of
- u kunt ook een code aanmaken met uw Digipass, als u die hebt, en uw aankoop met deze code bevestigen.

Hebt u nog geen toegang tot bankieren op afstand om verbinding te maken met uw bank en uw onlineaankopen te bevestigen?
Maak dan hier een afspraak om de toegang aan te vragen, neem contact op met uw Beobank-kantoor, of telefoneer naar 02-622 20 00 van maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en zaterdag van 9 tot 12.30 uur.

Hoe een vergeten of geblokkeerde pincode recupereren?

Als u de pincode van uw kaart hebt geblokkeerd, neem dan contact op met Beobank Service Center op 02/622.20.00 van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 12u30 om de code te deblokkeren.

Als u de pincode van uw kaart bent vergeten, kunt u deze bekijken via uw Beobank Mobile-app en Beobank Online.

Via Beobank Mobile

  1. Log in op uw toepassing en klik op 'Rekeningen > Kaarten'. Kies de kaart waarvan u de pincode wilt zien.
  2. Klik op 'Geheime code' onderaan het scherm.
  3. Om veiligheidsredenen moet u nu uw Beobank Mobile geheime code invoeren. Klik op 'De code weergeven'.
  4. Voer uw 6-cijferige geheime code in.
  5. Raak de blokjes één voor één aan om de cijfers van uw code weer te geven.

Via Beobank Online

  1. Klik op 'Transacties > Kaarten > Mijn kaarten beheren'.
  2. Selecteer de kaart waarvan u de pincode wilt zien.
  3. Klik op het vakje 'Geheime code > Raadplegen'.
  4. Klik op 'Bevestigen' en bevestig met uw Beobank Mobile geheime code, uw Digipass of itsme®.
  5. Ga over de blokjes om de cijfers van uw code één voor één te bekijken.

Wat zijn de kosten voor geldopname?

De kosten voor al onze kredietkaarten vindt u hier.

Card Stop-procedures voor spreekgehinderde, doven en slechthorenden.

Hier vind u de Card Stop-procedures voor spreekgehinderde, doven en slechthorenden. Klik hier voor het formulier.

*Kredietopening, onder voorbehoud van aanvaarding van uw dossier en mits wederzijds akkoord.

Beobank NV/SA, Kredietgever, Koning Albert II-laan 2, 1000 Brussel – BTW BE 0401.517.147 RPR Brussel - IBAN: BE77 9545 4622 6142 - BIC: CTBKBEBX 

Hoe kunnen we u helpen?