Het Kaskrediet van Beobank
-
Beroepskrediet op korte en lange termijn
-
Geld onmiddellijk beschikbaar
-
Vervroegde terugbetaling mogelijk onder voorwaarden
Uw beroepsactiviteiten financieren
Wordt u soms geconfronteerd met verschillen tussen inkomsten en uitgaven ? Dankzij het Kaskrediet van Beobank beschikt u over een flexibele en snelle formule om het hoofd te kunnen bieden aan een eventueel liquiditeitstekort.
Een stabiele cashflow
Dankzij het kaskrediet geniet uw onderneming van een beroepskrediet op korte of lange termijn dat u een stabiele cashflow garandeert in alle omstandigheden.
5 redenen om te kiezen voor het Kaskrediet
-
Het stelt de verderzetting van de beroepsactiviteiten veilig
Het kaskrediet stelt u in staat de exploitatiecyclus en de ontwikkeling van de onderneming te financieren.
-
Het biedt een oplossing voor liquiditeitsproblemen
Voortaan blijft de cashflow van uw onderneming stabiel ongeacht onvoorziene uitgaven.
-
Het is een flexibele formule
Het geld is direct beschikbaar en opnames zijn mogelijk (cash, stortingen, cheques …).
-
Het vormt een reserve voor een bepaalde of onbepaalde periode
-
U betaalt alleen debetintresten op de gebruikte bedragen
Deze intresten zijn in principe fiscaal aftrekbaar als beroepskosten.
Infofiche
- Document
Meer inlichtingen over de steunmiddelen van de overheid vindt u op: http://www.financieringvanondernemingen.be/nl/wetgeving en http://www.financieringvanondernemingen.be/nl/steun-en-waarborgen
Beobank is niet aansprakelijk voor de inhoud van die site.
In het kader van de analyse van het kredietdossier vraagt de bank aan de kredietnemer, en desgevallend aan de persoon die een persoonlijke zekerheid stelt, alle relevant geachte informatie om de haalbaarheid van het betrokken project, hun financiële positie, hun terugbetalingscapaciteit en hun lopende financiële verbintenissen te beoordelen. Het spreekt voor zich dat de meegedeelde informatie juist en volledig moet zijn, zoals er ook een zorg- en informatieplicht van de bank tegenover de kredietnemer geldt.
Bij onenigheid met de bank kan de klant zich wenden tot de "Ombudsman in financiële geschillen" www.ombudsfin.be , mail : ombudsman@ombudsfin.be