Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

beobank online

Beobank Online

  • Van bij u thuis, vanop kantoor, met vakantie,… via een computer met internetaansluiting, kunt u uw rekeningen en kredietkaarten gratis1 beheren. Zeer eenvoudig en in alle veiligheid, dankzij een systeem van identificatie en authenticatie door middel van een ‘Digipass’.

Uw saldi en verrichtingen raadplegen, uw facturen betalen, overschrijvingen doen, een bestendige opdracht invoeren… Langsgaan in uw agentschap tijdens de openingsuren is niet altijd evident.

Hebt u een computer en een internetaansluiting? Dan houdt niets u nog tegen om uw rekeningen en kredietkaarten te beheren op het moment waarop u dat wilt via Beobank Online.

 

Beobank Online voor professioneel gebruik

Beobank biedt professionele gebruikers een aangepaste versie van Beobank Online met tal van extra professionele tools zoals:

  • Lijsten van begunstigden aanmaken en beheren.
  • Overschrijvingen naar groepen en lijsten.
  • Uitvoeren van WEB transferts. Met deze functie kunt u een bestand van een externe applicatie naar uw bank sturen.
  • Incasso’s als schuldeiser aanmaken en beheren
  • Delegatie van bevoegdheden aan medewerkers.
  • Exportmogelijkheden naar professionele boekhoudpakketten.
  • Domiciliëringen van klanten aanmaken en beheren.
  • Centralisatie van al uw rekeninguittreksels in digitale vorm.
  • Een toekomstig saldo berekenen op basis van geplande verrichtingen zodat u uw uitgaven overzichtelijk in de tijd kunt spreiden.
  • Direct contact met uw bankadviseur via een beveiligd communicatiekanaal in Beobank Online.
  • Mogelijkheid tot aanpassen van de uitgavelimieten in functie van uw zakelijke behoeften.
  • Raadpleging van uw kredieten.

Beobank biedt ook de mogelijkheid aan gebruik te maken van de Isabel 6 oplossing. Ook voor informatie over deze oplossing kunt u steeds terecht in uw Beobank bankkantoor.

Voor meer informatie over de Beobank Online voor professionelen kunt u steeds contact opnemen met uw persoonlijke bankadviseur.

Talrijke transactiemogelijkheden

  • Het saldo raadplegen van uw rekeningen in euro en in vreemde munten.
  • De historiek van uw transacties van de laatste 24 maanden oproepen en importeren om bijvoorbeeld het beheer van uw budget te optimaliseren.
  • Een onbeperkt aantal transfers doen tussen uw Beobank rekeningen.
  • Eén of meer overschrijvingen tegelijk uitvoeren met of zonder memodatum, naar rekeningen van derden.
  • SEPA-overschrijvingen uitvoeren met of zonder memodatum.
  • Nog niet uitgevoerde overschrijvingen met memodatum raadplegen, wijzigen of schrappen.
  • Bestendige opdrachten raadplegen, wijzigen of schrappen.
  • Op elk moment uw bankrekeninguittreksels van de laatste 10 jaar terugvinden en raadplegen (indien u voor online uittreksels gekozen hebt).
  • De totale waarde en samenstelling van uw effectenportefeuille raadplegen.
  • Online aandelen en een selectie van fondsen aan- en verkopen.
  • Verrichtingen op uw effecten zoals vervaldagen van effecten en couponbetalingen eenvoudig terugvinden.
  • U inschrijven om uw rekeninguittreksels en andere documenten online te ontvangen.
  • Het saldo raadplegen van uw Beobank Visa PRO-kaart alsook de transacties van de vorige en huidige maand.

Als zelfstandige met een particuliere kredietkaart kunt u ook :

  • Het saldo van uw Beobank Visa en/of Beobank Mastercard en een overzicht van de recente transacties opvragen.
  • Uw eventuele miles, punten of cashback op uw kredietkaart raadplegen.
  • Op elk moment de details van uw laatste 12 kredietkaartuittreksels raadplegen (indien u voor online uittreksels gekozen hebt).
  • Formulieren downloaden: voor een domiciliëring of om een bijkomende kredietkaart, of een verhoging van uw kredietlijn aan te vragen.
  • De dienst Beobank Alert activeren en beheren, waarmee u via SMS en/of e-mail op de hoogte blijft van alle verrichtingen met uw Beobank kredietkaart.

Voor de annulatie van een verrichting die u verkeerd hebt ingebracht, kunt u dezelfde dag een beroep doen op Beobank Service Center (geheime code Beobank Service Center vereist) op het nummer 02/622.20.00

FAQs

Hoe stel ik mijn PIN-code in voor mijn Digipass?

Wanneer u uw Digipass de eerste keer aanzet, vraagt hij u een PIN-code van 5 cijfers te creëren, waarbij u twee maal na mekaar een getal van 5 cijfers moet ingeven. Deze vraag krijgt u enkel bij het eerste gebruik van het apparaat wanneer u het inschakelt via de groene knop.

  1. Hou de groene ‘OK’ knop gedurende 3 seconden ingedrukt : de boodschap ‘New PIN?’ verschijnt op het scherm van uw Digipass.
  2. Geef een pincode van 5 cijfers van uw keuze in en druk op ‘OK’ : u krijgt de boodschap ‘Confirm PIN’.
  3. Geef nogmaals dezelfde pincode van 5 cijfers in en druk op ‘OK’ : op uw scherm verschijnt ‘New PIN (OK)’. Uw Digipass is nu klaar voor gebruik.
  4. Op uw Digipass verschijnt een code van 8 cijfers die u op uw Beobank Online scherm invult naast 'Digipass Code'.
  5. Hou de groene ‘OK’ knop gedurende 3 seconden ingedrukt om de Digipass uit te zetten.
  6. Deze pincode zal u vanaf nu nodig hebben bij elk toekomstig gebruik van uw Digipass.

Waar vind ik mijn rekeninguittreksels terug?

Vind uw elektronische kredietkaart- en rekeninguittreksels op:

Beobank Mobile

1) Klik op het tabblad 'Menu'.

2) Klik op 'Documenten/ IBAN'.

3) Klik op 'Rekeninguittreksels en documenten'.

4) Klik op het mappictogram om de geschiedenis te zien.

schermen-stap-1-uittreksels-terugvinden
schermen-stap-2-uittreksels-terugvinden
schermen-stap-3-uittreksels-terugvinden
schermen-stap-4-uittreksels-terugvinden

Beobank Online

Via het menu 'Diensten > Documenten en contracten'.

Stap 1 uittreksels online
Stap 2 uittreksels

U heeft toegang tot uw online uittreksels vanaf het moment dat u zich registreert en totdat u stopt met het gebruik van deze dienst. Uw uittreksels worden gedurende 10 jaar bewaard vanaf het moment van inschrijving. Telkens er een nieuw uittreksel beschikbaar is, ontvangt u een e-mail. Elektronische uittreksels zijn hetzelfde als papieren uittreksels. U ontvangt dus geen papieren uittreksels meer per post.

Hier is een pdf-document dat u zal helpen bij het te volgen proces.

1 Communicatiekosten en internetabonnement ten laste van de klant.