Uw toegang tot internetbankieren blokkeren
Toegang tot de mobiele app blokkeren
Is uw mobiele verloren of gestolen?
U kunt het gebruik van uw mobiele applicatie altijd rechtstreeks blokkeren via Beobank Online:
Ga naar het tabblad 'Profiel > Mobiele app'.
In de kolom 'Acties', tegenover de betreffende smartphone, klik op 'Verwijderen'.
Toegang tot Beobank Online blokkeren
Is de vertrouwelijkheid van uw inloggegevens in gevaar?
Als u uw inloggegevens aan een derde hebt gegeven of vermoedt dat ze in het bezit zijn gekomen van een kwaadwillende, laat dan uw Beobank Online toegang blokkeren om frauduleuze transacties te voorkomen.
Tijdens de helpdeskuren (van maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en zaterdag van 9 tot 12.30 uur)
Neem contact op met Beobank Service Center op 02/622.20.00.
Buiten deze uren
Klik hier om het blokkeringsformulier in te vullen.
Hoe kunnen we u helpen?
Beobank service center
Bel ons op 02/622.20.00 op werkdagen van 8.00u tot 20.00u en op zaterdag tussen 9.00u en 12.30u.
Persoonlijke pro-adviseur
Als u al klant bent en hulp nodig hebt van uw adviseur, neem dan contact op via een bericht of maak een afspraak op Beobank Online of Beobank Mobile door op hun naam te klikken.
Chat op messenger
Wilt u met iemand chatten? We staan klaar om u naar de juiste oplossing te leiden en u advies te geven.
Een pro center bezoeken
De pro centers zijn ruimtes die tot uw beschikking staan om te werken, uw adviseur te ontmoeten of vergaderingen te organiseren met uw medewerkers of klanten.
Heeft u een vergaderruimte nodig? Klik hier!