Vergeten inloggegevens voor internetbankieren
Gebruikersnaam vergeten
Bent u zelfstandig ondernemer? Klik op de inlogpagina op 'Probleem om in te loggen' en vervolgens op 'gebruikersnaam vergeten'.
Vertegenwoordigt u een bedrijf of een rechtspersoon? Neem dan contact op met het Beobank Service Center op 02/622.20.00 (maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en zaterdag van 9 tot 12.30 uur).
Wachtwoord vergeten
Klik hier om direct naar het wachtwoordherstelformulier te gaan.
Hiervoor hebt u uw gebruikersnaam nodig.
Pincode Digipass vergeten
Neem contact op met het Beobank Service Center op 02/622.20.00 (maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en zaterdag van 9 tot 12.30 uur).
U hebt uw Digipass nodig wanneer u belt.
Geheime code van Beobank Mobile vergeten
Klik op de inlogpagina van de applicatie op 'Beobank Mobile geheime code vergeten'.
U moet uw inloggegevens (gebruikersnaam, wachtwoord en Digipass) of een itsme®-account hebben.
Hoe kunnen we u helpen?
Beobank service center
Bel ons op 02/622.20.00 op werkdagen van 8.00u tot 20.00u en op zaterdag tussen 9.00u en 12.30u.
Persoonlijke pro-adviseur
Als u al klant bent en hulp nodig hebt van uw adviseur, neem dan contact op via een bericht of maak een afspraak op Beobank Online of Beobank Mobile door op hun naam te klikken.
Chatten op messenger
Wilt u met iemand chatten? We staan klaar om u naar de juiste oplossing te leiden en u advies te geven.
Een pro center bezoeken
De pro centers zijn ruimtes die tot uw beschikking staan om te werken, uw adviseur te ontmoeten of vergaderingen te organiseren met uw medewerkers of klanten.
Heeft u een vergaderruimte nodig? Klik hier!