Een overschrijving uitvoeren
Er moet een onderscheid worden gemaakt tussen de speciale (prioritaire) overschrijvingen en de gewone overschrijvingen.
Prioritaire overschrijvingen worden door EU-banken gebruikt om in real time (dezelfde dag) geld over te maken. Voor dit soort overschrijvingen worden specifieke kosten in rekening gebracht. Alleen begunstigden die op de prioritaire lijst staan, kunnen worden geselecteerd.
Met gewone overschrijvingen kunt u:
Nationale en internationale overschrijvingen uitvoeren.
Onmiddellijke (instant) overschrijvingen uitvoeren. Met instant overschrijvingen kan de rekening van de begunstigde onmiddellijk worden gecrediteerd. Voor dit type transactie worden ook specifieke kosten in rekening gebracht.
Met uw computer op Beobank Online
Ga naar het tabblad 'Transacties > Overschrijvingen'.
U kunt:
Geld overschrijven tussen uw Beobank interne rekeningen
Een overschrijving doen naar een geregistreerde begunstigde uit een gewone begunstigdenlijst
Een overschrijving uitvoeren naar een eenmalige begunstigde
Een overschrijving uitvoeren naar een begunstigde op de prioritaire begunstigdenlijst
of
Een overschrijving doen naar een lijst op een vaste datum: met deze optie kunt u een overschrijving maken naar alle begunstigden van een lijst.
Een overschrijving doen naar meerdere geregistreerde begunstigden.
Met uw smartphone in de Beobank Mobile-app
Ga naar het tabblad 'Betalen > Nieuwe overschrijving'.
U kunt:
Geld overschrijven tussen uw Beobank interne rekeningen: bij het selecteren van de te crediteren rekening, klikt u op 'Interne rekeningen'.
Een overschrijving doen naar een geregistreerde begunstigde uit een gewone begunstigdenlijst: bij het selecteren van de te crediteren rekening, klikt u op de lijst waarop uw begunstigde is geregistreerd.
Een overschrijving uitvoeren naar een eenmalige begunstigde: bij het selecteren van de te crediteren rekening klikt u op een lijst met begunstigden en vervolgens op 'Nieuwe begunstigde'. U kunt kiezen of u de begunstigde al dan niet aan de lijst wilt toevoegen.
Hoe kunnen we u helpen?
Beobank service center
Bel ons op 02/622.20.00 op werkdagen van 8.00u tot 20.00u en op zaterdag tussen 9.00u en 12.30u.
Persoonlijke pro-adviseur
Als u al klant bent en hulp nodig heeft van uw adviseur, stel dan uw vraag via bericht of maak een afspraak. Op Beobank Online, klik op het "+"-pictogram naast zijn naam. In de Beobank Mobile-app, selecteer zijn naam in het hoofdmenu.
Chat op messenger
Wilt u met iemand chatten? We staan klaar om u naar de juiste oplossing te leiden en u advies te geven.
Een pro center bezoeken
De pro centers zijn ruimtes die tot uw beschikking staan om te werken, uw adviseur te ontmoeten of vergaderingen te organiseren met uw medewerkers of klanten.
Heeft u een vergaderruimte nodig? Klik hier!