De Beobank Mobile-app op andere apparaten installeren
U heeft de mogelijkheid om de Beobank Mobile-applicatie te installeren en met hetzelfde gebruikersnaam op meerdere mobiele apparaten in te loggen. Volg de volgende stappen:
Download de applicatie vanuit de Apple Store of de Google Play Store op het nieuwe apparaat;
Meld u aan bij de Beobank Mobile-app met uw gebruikersnaam, wachtwoord en Digipass of met itsme®;
Geef het nieuwe apparaat een naam;
Als er al een ander apparaat is geregistreerd, heeft u de mogelijkheid
Om dat apparaat te vervangen door het nieuwe apparaat dat wordt gekoppeld
Om het nieuwe sapparaat aan de lijst met apparaten toe te voegen
Kies het apparaat waarop u meldingen wilt ontvangen;
Kies uw geheime code om toegang te krijgen tot de applicatie vanaf dit nieuwe apparaat.
Hoe kunnen we u helpen?
Beobank service center
Bel ons op 02/622.20.00 op werkdagen van 8.00u tot 20.00u en op zaterdag tussen 9.00u en 12.30u.
Persoonlijke pro-adviseur
Als u al klant bent en hulp nodig hebt van uw adviseur, neem dan contact op via een bericht of maak een afspraak op Beobank Online of Beobank Mobile door op hun naam te klikken.
Chat op messenger
Wilt u met iemand chatten? We staan klaar om u naar de juiste oplossing te leiden en u advies te geven.
Een PRO center bezoeken
De pro centers zijn ruimtes die tot uw beschikking staan om te werken, uw adviseur te ontmoeten of vergaderingen te organiseren met uw medewerkers of klanten.
Heeft u een vergaderruimte nodig? Klik hier!