Wat te doen bij diefstal of verlies van uw kaart?
Als u uw kaart verloren bent of gestolen of als ze ingeslikt werd door een automaat, ga als volgt te werk:
- Bel onmiddellijk Beobank Service Center op 02/622.20.00, tijdens de werkuren van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 12u30. Buiten de werkuren, bel Card Stop op 078/170.170. Uw kaart wordt onmiddellijk geblokkeerd.
- Wanneer u belt om uw kaart te blokkeren, kunt u ook meteen een nieuwe bestellen.
- Bent u, naast uw kaarten, ook uw identiteitskaart verloren of is ze gestolen? Bel dan ook naar Doc Stop op het nummer 00800/2123.2123 (of 02 518 21 23) 24u/24 en 7d/7. In geval van diefstal, doe ook aangifte bij de politie. In geval van verlies, ga langs bij de dienst bevolking van uw gemeente voor een voorlopig attest.
Beschadigde kaart: als uw kaart beschadigd of defect is, neem dan contact op met Beobank Service Center om een nieuwe te bestellen.
Gebruikt u Beobank Online of Beobank Mobile?
Op Beobank Mobile
- Log in en klik op het tabblad ‘Rekeningen > Kaarten’ .
- Als u meerdere kaarten hebt, klikt u op de kaart die u wilt blokkeren in de lijst die verschijnt.
- Klik op ‘Blokkeren’.
Op Beobank Online
- Log in en klik op het menu ‘Transacties’ en daarna op ‘Mijn kaarten beheren’.
- Kies de kaart die u wilt blokkeren.
- Klik op ‘Blokkeren’.