Uw financiën online beheren: zo werkt het
Natuurlijk kan u betalen met Beobank Mobile, maar online bankieren houdt nog veel meer in. Wij zetten de handigste functies voor u op een rij.
Heeft u een vraag over uw rekeningen of wilt u advies over een bankproduct? Dan kunt u de klantendienst van Beobank op verschillende manieren bereiken. Of het nu telefonisch, via de mobiele app, via de online chat of via een bezoek aan uw kantoor is, u vindt altijd het meest geschikte kanaal voor een snel en efficiënt antwoord.
We weten dat het essentieel is dat u snel en op een eenvoudige manier contact kunt opnemen met uw bank, omdat u bijvoorbeeld met een dringende vraag zit of over uw plannen wilt praten. Bij Beobank kan dat allemaal. We hebben verschillende oplossingen uitgewerkt, zodat u kunt kiezen wat het best past, wat uw noden ook zijn.
Wilt u een van onze adviseurs spreken voor een eenvoudig antwoord op een dringende vraag? Bel ons op het nummer 02/622.20.00. Onze klantendienst staat van 8u tot 20u (op werkdagen) en van 9u tot 12u30 (op zaterdag) klaar om uw vragen te beantwoorden. Of het nu gaat over uw rekeningen bijvoorbeeld, gewoon even bellen volstaat om een snel en duidelijk antwoord te krijgen.
Deze optie is bijzonder doeltreffend als u informatie nodig heeft over uw kredietkaart of als u als bedrijfsleider een dringende vraag heeft over een financiering. Voor complexere vragen blijft een afspraak in een van onze kantoren de beste optie.
Wilt u liever een grondiger gesprek, zonder dat u zich moet verplaatsen? Dan is een videocall de geknipte oplossing. Maak in een paar klikken een afspraak met een adviseur voor een persoonlijk gesprek, waar u ook bent. Dit kan tijdens de voor- of namiddag binnen de openingsuren via Beobank Online of Mobile. Hoe pakt u dit aan?
Ideaal als u bijvoorbeeld een vastgoedproject van thuis uit wilt bespreken.
Beheert u liever alles met uw telefoon? Met de Beobank Mobile app of dankzij uw Beobank Online-zone behoudt u op elk moment de controle over uw rekeningen, beleggingen of verzekeringen: allemaal doodeenvoudig en in alle veiligheid.
Zo kunt u bijvoorbeeld snel een transactie controleren, een overschrijving doen of de evolutie van uw beleggingen opvolgen waar en wanneer u maar wilt, vanop uw computer of uw smartphone. Bekijk onze blogpost voor meer informatie over de verschillende functies van onze mobiele app.
Heeft u snel een antwoord nodig op een eenvoudige vraag? Raadpleeg dan uw digitale assistent Pixy. Die is 24/7 beschikbaar via Beobank Mobile en Online. Om toegang te krijgen, opent u uw mobiele app, logt u in en klikt u op ‘Hulp nodig’ in het midden van het startscherm.
Pixy is de ideale optie om onmiddellijk hulp te krijgen zonder dat u moet bellen. Deze digitale assistent kan al 39 vragen beantwoorden, waaronder een paar nieuwe:
Pixy zal binnenkort nog meer onderwerpen behandelen en nog meer vragen kunnen beantwoorden.
Wilt u een domiciliëring wijzigen, uw fiscale attesten terugvinden of te weten komen of uw kaart in het buitenland aanvaard wordt? Check dan even bij Pixy. Als onze digitale assistent u het antwoord schuldig blijft, is er van maandag tot donderdag van 9u tot 17u30 en op vrijdag van 8u tot 17u een adviseur beschikbaar via chat. U kunt ook onze gids met goede praktijken checken om uw gesprek te optimaliseren en snel het antwoord te vinden dat u nodig heeft.
Er gaat niets boven persoonlijk contact! Onze kantoren beantwoorden graag al uw vragen en geven u advies op maat. Sinds kort hebben we een nieuw concept ontwikkeld voor onze kantoren dat ontworpen werd om ons dichter bij onze klanten te brengen. Dankzij de private of halfprivate zones zijn onze kantoren zo ingericht dat we u op een warme, persoonlijke manier kunnen verwelkomen, waarbij de klantervaring centraal staat bij elke interactie.
Of u nu een afspraak nodig heeft om een project te bespreken of liever spontaan binnenloopt, we zijn er om u te helpen. Verkiest u een kantoor in de buurt van uw werk of liever dichtbij huis? Die vindt u gemakkelijk met behulp van onze geografische localisatiemodule.
Een afspraak in een van onze kantoren is de ideale oplossing als u samen met een van onze adviseurs uw beleggingsstrategie wilt bepalen of meer wilt weten over onze verschillende financieringsmogelijkheden voor uw plannen.
Wilt u snel en gemakkelijk een vraag stellen? Beobank is ook bereikbaar via Messenger! Stuur ons een bericht voor een algemene vraag en onze Klantendienst zal zo snel mogelijk antwoorden.
Deze publicatie bevat algemene informatie en vormt geen persoonlijk advies. Deze informatie kan veranderen of onderworpen zijn aan specifieke regels of interpretaties, afhankelijk van de situatie. Beobank is niet verantwoordelijk voor de juistheid, de volledigheid en de bijgewerkte versie van de informatie uit de genoemde bronnen.