
De diensten van verzekeraar ACM Belgium NV staan u bij in geval van schade.
Meld een schadegeval (diefstal of ongeval) online door in te loggen op uw Beobank Online- of Beobank Mobile-klantenzone.
De diensten van verzekeraar ACM Belgium NV staan u bij in geval van schade.
Meld een schadegeval (diefstal of ongeval) online door in te loggen op uw Beobank Online- of Beobank Mobile-klantenzone.
Beantwoord enkele eenvoudige vragen over het schadegeval.
Laad de nodige documenten op (proces-verbaal, politierapport, foto's).
Ontvang direct een referentienummer om de voortgang van uw dossier te volgen.
Zodra het dossier in behandeling is genomen, ontvangt u een e-mail.
Indien nodig, neemt de dossierbeheerder contact met u op.
U kunt de verschillende stappen van de verwerking van uw aangifte online volgen via Beobank Mobile of Beobank Online.
1) Klik op 'Menu' (onderaan het scherm);
2) Klik vervolgens op 'Verzekeringen';
3) Selecteer onderaan 'Schadeclaim indienen';
4) Selecteer het contract waarvoor u schade wilt melden;
5) Lees de voorwaarden, activeer de knop en klik op 'Valideer';
6) Selecteer de aard van de claim;
7) Beantwoord de verschillende vragen;
8) Voeg eventuele bijlagen toe;
9) Controleer uw gegevens.
10) Controleer de samenvatting van uw aanvraag en verstuur.
1) Klik op 'Verrichtingen';
2) Klik vervolgens op 'Schade melden/ Volgen';
3) Selecteer het contract waarvoor u schade wilt melden;
4) Lees de voorwaarden, activeer de knop en klik op 'Valideer';
5) Selecteer de aard van de claim;
6) Beantwoord de verschillende vragen;
7) Voeg eventuele bijlagen toe;
8) Controleer uw gegevens;
9) Controleer de samenvatting van uw aanvraag en verstuur.
Het is ook mogelijk uw schade telefonisch aan te geven.
Iedere werkdag van 9u00 tot 18u00.
Bekijk de veelgestelde vragen hieronder voor de best mogelijke ondersteuning.
Dankzij de Home Assistance, bijstand die als basis inbegrepen zit in de Beobank Woningverzekering van ACM Belgium NV, wordt er een slotenmaker naar uw woonst gestuurd*. Voor deze interventie moet u bellen naar Mondial Assistance (24u/24, 7d/7 beschikbaar via telefoon op +32 (0)2 773 61 05).
*Dit in het geval van verlies, diefstal van de sleutel of een defect slot. Maximaal 2 keer per verzekeringsjaar en tot € 250 per interventie.
De benodigde informatie bij het indienen van een schadegeval:
Polisnummer van de verzekering;
Uw volledige contactgegevens (naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres);
Details van het schadegeval: datum, tijdstip, plaats, beschrijving van het ongeval;
Gegevens van eventuele andere betrokken partijen: namen, contactgegevens, verzekeringsinformatie;
Elk beschikbaar rapport of bewijs (foto's, getuigenissen, schadeformulier, enz.);
Andere relevante informatie.
ACM Belgium NV, verzekeringsondernemer naar Belgisch recht - Koning Albert II-laan 2, 1000 Brussel - RPR Brussel 0428.438.211 - BTW BE 0428.438.211 - IBAN BE43 3101 9596 0601 - BIC BBRUBEBB - tel. +32 (0)2 637 80 30 - www.acm.be. Toegelaten onder code 0964 en onderworpen aan het toezicht van de FSMA en de BNB.
ACM Belgium NV werkt samen met de bijstandsverlener Mondial Assistance NV (AWP P&C NV), Koning Albert II-laan 32, 1000 Brussel, ondernemingsnummer 0837.437.919, toegelaten onder de code 2769, om tak 18 te verstrekken.
Beobank NV/SA, Koning Albert II-laan 2, 1000 Brussel, BTW BE 0401.517.147 RPR Brussel verbonden verzekeringsagent van ACM Belgium NV voor de schadeverzekeringen.