5 belangrijke redenen om een afspraak te maken met uw bankadviseur
Uw Beobank-adviseur staat voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden en samen met u uw toekomstplannen voor te bereiden...
Bij Beobank helpen we u graag op elk moment op de beste manier verder. Terwijl u sommige bankzaken misschien het liefst persoonlijk bespreekt, kunnen andere transacties ook eenvoudig digitaal worden afgehandeld. Dankzij Beobank Mobile kan u makkelijk en veilig online bankieren. We zetten de mogelijkheden graag voor u op een rij.
Heeft u een vraag over een nieuw project, of heeft u hulp nodig bij een transactie? Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met Beobank.
Uw virtuele assistent Pixy bijvoorbeeld maakt u wegwijs in het online bankieren en kan op elk moment uw vragen beantwoorden. Zijn vaardigheden blijven groeien zodat hij u steeds beter zal kunnen ondersteunen.
Liever persoonlijk advies? Dan maakt uw adviseur graag tijd voor u vrij in een van onze kantoren. U kan hem of haar ook bereiken via een video-afspraak, door een bericht te sturen of te chatten. Deze laatste functie is nu ook beschikbaar in Beobank Online en Beobank Mobile. Zo kunt u toch in contact blijven met uw Beobank adviseur, zonder u te moeten verplaatsen.
Met Beobank Mobile vergemakkelijken we het dagelijks beheer van uw financiën. U kan Beobank-klant worden via de app. Veilig inloggen doet u met uw persoonlijke en geheime Beobank Mobile-code, of met face- of touch ID, als uw smartphone hiermee is uitgerust.Verder zijn er talrijke mogelijkheden om uw financiën te beheren. U kunt:
Onze mobiele applicatie beschikt ook over een budgetbeheer-tool: die toont u in handige grafieken welke inkomsten u ontvangt en hoe u uw geld uitgeeft. U kunt uw transacties in categorieën organiseren en al uw verrichtingen van de laatste 24 maanden bekijken. Deze optie is gebruiksvriendelijk, werkt automatisch en is volledig gratis. Daarnaast biedt het de mogelijkheid om de ecologische voetafdruk van uw transacties te bekijken.
Indien u een verzekering bij ons heeft, kunt u via de app een schadegeval melden voor uw woning-, familiale of autoverzekering. Om uw aangifte in te dienen, hoeft u alleen maar een paar vragen te beantwoorden over het type schade, de schade te beschrijven en, indien nodig, foto's of bewijsstukken toe te voegen. Uw aangifte wordt geregistreerd en kunt u later eenvoudig aanpassen.
Bent u uw debet- of kredietkaart kwijt, werd ze gestolen of denkt u slachtoffer te zijn van fraude? In de mobiele app kunt u die onmiddellijk laten blokkeren en een nieuwe aanvragen. Door snel te reageren kunt u zo grotere schade voorkomen. Hoe u dat doet, ziet u hier:
U kan ook Beobank Alert activeren, een gratis dienst die u per sms verwittigt als er een transactie van € 150 of meer met uw kredietkaart is gebeurd.
U kunt ook op elk moment uw beleggingsportefeuille via Beobank Online en Beobank Mobile raadplegen: Intuïtieve dashboards maken het gemakkelijk om de samenstelling en de evolutie van uw investeringen te volgen (verdeling, waardering, rendement), en informatie over de betaalde coupons en dividenden te raadplegen. Dezelfde functie is ook beschikbaar voor uw pensioensparen.
Als u hulp nodig heeft bij het opstellen of in balans brengen van uw portefeuille, aarzel dan niet om een afspraak te maken met uw adviseur.
Heeft u specifieke noden en bent u op zoek naar een lening voor een project1, naar een rekening of kredietkaart2, of een woning-, familiale of mobiliteitsverzekering3? Deze producten kunt u volledig online aanvragen in de mobiele app. In slechts enkele minuten kunt u op uw computer of smartphone een prijssimulatie maken en het gewenste product vervolgens online onderschrijven.
Onze mobiele app biedt u talrijke functies die het voor u gemakkelijk maken om dagelijks uw financiën te beheren. Een overzicht van de beschikbare functies in uw mobiele applicatie, vindt u rechtsonder in het menu van uw applicatie. Ook op onze website kunt u een overzicht van de functies in de mobiele applicatie ontdekken.
1Lening op afbetaling, onder voorbehoud van goedkeuring van het dossier en wederzijds akkoord.
2Kredietopening van onbepaalde duur, onder voorbehoud van aanvaarding van uw dossier en mits wederzijds akkoord.
3De Beobank Woningverzekering en Beobank Familiale verzekering zijn onderschreven bij ACM Belgium NV, verzekeringsonderneming erkend onder de code 0964 - RPR Brussel 0428.438.211 en handelend onder de naam ACM Insurance. Maatschappelijke zetel: Koning Albert II-laan 2, 1000 Brussel. IBAN BE43 3101 9596 0601 - BIC BBRUBEBB. Beobank NV is een verbonden agent voor de verzekeringsproducten van ACM Belgium NV. Raadpleeg eerst de informatiedocumenten.
Deze publicatie bevat algemene informatie en vormt geen persoonlijk advies. Deze informatie kan veranderen of onderworpen zijn aan specifieke regels of interpretaties, afhankelijk van de situatie. Beobank is niet verantwoordelijk voor de juistheid, de volledigheid en de bijgewerkte versie van de informatie uit de genoemde bronnen.