Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

Vrouw die verrichtingen nakijkt

Een transactie betwisten

  • Ziet u een verkeerde betaling op uw rekeninguittreksel of kaartafschrift? Betwist online uw transacties.

homme inquiet

Wanneer een transactie betwisten?

Er zijn verschillende gevallen waarin u een transactie kunt betwisten:

• u bent meermaals gedebiteerd voor dezelfde verrichting;

• u hebt geen toestemming gegeven voor de transactie, maar u werd wel gedebiteerd;

• u hebt de goederen niet ontvangen of u hebt de terugbetaling van de handelaar niet ontvangen;

• enz.

Om een transactie met uw krediet- of debetkaart te betwisten, kiest u het juiste formulier naargelang uw situatie (zie hieronder).

Opgelet! Als u fraude met uw kaart vermoedt, blokkeer deze dan onmiddellijk via uw Beobank Mobile app, Beobank Online of door Card Stop te bellen op +32 (0)78 170 170.

Ga naar de procedure om uw kaart te blokkeren.

Vul het formulier in

Wat zijn de stappen bij het betwisten van een transactie?

Krediet- en debetkaarten

1
Uw verklaring

Vul het formulier in dat bij uw situatie past en voeg de bewijsstukken toe.

2
Ontvangst van uw aanvraag

U ontvangt een bevestigingsmail zodra uw aanvraag in onze database is ingevoerd

3
Analyse van uw aanvraag

Wij analyseren uw dossier en nemen eventueel contact met u op voor meer informatie.

4
Einde van het onderzoek

Op basis van de informatie die wij hebben verzameld en die u hebt verstrekt, wordt u gecrediteerd als blijkt dat u recht hebt op het bedrag in kwestie.

Hoe kunnen we u helpen?