Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen of beheren?
U kunt uw telefoonnummer of uw e-mailadres wijzigen via Beobank Online.
- Log in en klik op het tabblad ‘Profiel’ en selecteer vervolgens ‘Persoonlijke gegevens’.
- Wijzig, al naar gelang uw behoefte, uw e-mailadres of telefoonnummer.
Om uw wettelijke adres te wijzigen, neemt u contact op met Beobank Service Center op 02/622.20.00 van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 12u30, of neemt u contact op met uw adviseur.
Neem contact op met uw agentschap om uw identiteitskaart bij te werken.
Related FAQs
Hoe stel ik mijn PIN-code in voor mijn Digipass?
Wanneer u uw Digipass de eerste keer aanzet, vraagt hij u een PIN-code van 5 cijfers te creëren, waarbij u twee maal na mekaar een getal van 5 cijfers moet ingeven. Deze vraag krijgt u enkel bij het eerste gebruik van het apparaat wanneer u het inschakelt via de groene knop.
- Hou de groene ‘OK’ knop gedurende 3 seconden ingedrukt : de boodschap ‘New PIN?’ verschijnt op het scherm van uw Digipass.
- Geef een pincode van 5 cijfers van uw keuze in en druk op ‘OK’ : u krijgt de boodschap ‘Confirm PIN’.
- Geef nogmaals dezelfde pincode van 5 cijfers in en druk op ‘OK’ : op uw scherm verschijnt ‘New PIN (OK)’. Uw Digipass is nu klaar voor gebruik.
- Op uw Digipass verschijnt een code van 8 cijfers die u op uw Beobank Online scherm invult naast 'Digipass Code'.
- Hou de groene ‘OK’ knop gedurende 3 seconden ingedrukt om de Digipass uit te zetten.
- Deze pincode zal u vanaf nu nodig hebben bij elk toekomstig gebruik van uw Digipass.
Waar vind ik mijn rekeninguittreksels terug?
Vind uw elektronische kredietkaart- en rekeninguittreksels op:
Beobank Mobile
1) Klik op het tabblad 'Menu'.
2) Klik op 'Documenten/ IBAN'.
3) Klik op 'Rekeninguittreksels en documenten'.
4) Klik op het mappictogram om de geschiedenis te zien.
Beobank Online
Via het menu 'Diensten > Documenten en contracten'.
U heeft toegang tot uw online uittreksels vanaf het moment dat u zich registreert en totdat u stopt met het gebruik van deze dienst. Uw uittreksels worden gedurende 10 jaar bewaard vanaf het moment van inschrijving. Telkens er een nieuw uittreksel beschikbaar is, ontvangt u een e-mail. Elektronische uittreksels zijn hetzelfde als papieren uittreksels. U ontvangt dus geen papieren uittreksels meer per post.
Hier is een pdf-document dat u zal helpen bij het te volgen proces.
Wat moet ik doen als mijn telefoon gestolen wordt?
Zelfs dan zijn er verschillende zaken die u beschermen. Allereerst is er uw Beobank Mobile geheime code die de toegang tot uw rekeningen beveiligt. Daarnaast hebt u waarschijnlijk ook een toegangscode ingesteld die uw smartphone zelf beveiligt.
Als u een Digipass hebt, kunt u ook de toegang op uw telefoon blokkeren via Beobank Online in het menu Mijn Profiel > Mobiele applicatie.
Als u geen Digipass hebt, kunt u contact opnemen met Beobank Service Center op het nummer +32 (0)2 622 20 00 (van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u, en op zaterdag van 9u tot 12u30) en een aanvraag indienen om uw mobiel apparaat te laten schrappen.
Hoe kan ik Beobank Mobile activeren?
Hulp bij de 1ste aanmelding op Beobank Mobile
U kunt Beobank Mobile activeren door het volgen van de volgende stappen:
- Download de Beobank Mobile app via de App Store
- Open de app en kies de identificatiemethode die voor u het beste werkt:
- itsme®: Selecteer deze optie om zonder gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen met uw itsme®-profiel.
- Éénmalige code: Als u geen itsme® gebruikt, kunt u inloggen met de éénmalige code die u van uw kantoor hebt gekregen.
- Digipass: Indien u een Digipass heeft kan u inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord (u vindt uw gebruikersnaam op uw contract 'Online bankieren' en uw wachtwoord ontvangt u de eerste keer via SMS of post - Of u gebruikt het wachtwoord dat u reeds gebruikt voor Beobank Online). Volg de stappen op uw smartphone om in te loggen met uw Digipass.
- U ontvangt een SMS om uw smartphone te registreren.
- Kies uw eigen Beobank Mobile geheime code.
Indien u nog geen contract voor bankieren op afstand hebt, kunt u dit afsluiten in uw agentschap. U ontvangt dan een gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord. Daarna kunt u de bovenstaande stappen volgen om de app te activeren.
Werkt Beobank Mobile op alle types van smartphone?
De Beobank Mobile applicatie kan gebruikt worden op Apple (iOS versie 11.0 of hoger) en Android (versie 6.0 of hoger) smartphones en tablets.