Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

Hoe kan ik Beobank Mobile activeren?

Hulp bij de 1ste aanmelding op Beobank Mobile

U kunt Beobank Mobile activeren door het volgen van de volgende stappen:

  1. Download de Beobank Mobile app via de App Store
  2. Open de app en kies de identificatiemethode die voor u het beste werkt:
    • itsme®: Selecteer deze optie om zonder gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen met uw itsme®-profiel.
    • Éénmalige code: Als u geen itsme® gebruikt, kunt u inloggen met de éénmalige code die u van uw kantoor hebt gekregen.
    • Digipass: Indien u een Digipass heeft kan u inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord (u vindt uw gebruikersnaam op uw contract 'Online bankieren' en uw wachtwoord ontvangt u de eerste keer via SMS of post - Of u gebruikt het wachtwoord dat u reeds gebruikt voor Beobank Online). Volg de stappen op uw smartphone om in te loggen met uw Digipass.
  3. U ontvangt een SMS om uw smartphone te registreren.
  4. Kies uw eigen Beobank Mobile geheime code.

Indien u nog geen contract voor bankieren op afstand hebt, kunt u dit afsluiten in uw agentschap. U ontvangt dan een gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord. Daarna kunt u de bovenstaande stappen volgen om de app te activeren.

Related FAQs