Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

Beobank Woningverzekering.

Woningverzekering

  • Volledige bijstand 24 uur per dag, 7 dagen per week inbegrepen

  • U stelt uw contract op in functie van uw behoeften

  • Makkelijk en veilig online schade aangeven

Beobank Woningverzekering van ACM Belgium NV, verzekeringsonderneming naar Belgisch recht. Raadpleeg eerst het informatiedocument.

brandverzekering huurder

Wat is de Beobank Woningverzekering?

De Beobank Woningverzekering van ACM Belgium NV beschermt uw woning. 

Eigenaar, huurder, verhuurder of student? Waarborgen voor waterschade, brand, elektrische schade, diefstal, of een optie tot heruitrusting met nieuw meubilair…? Kies de formule die het best past bij u en uw woning.
Raadpleeg eerst het informatiedocument.

Simuleer uw woonverzekering

Bij elke situatie past een woonverzekering op maat

Twee mannen gaan samenwonen.

Brand- en familiale verzekering in één polis

Een verzekeringspolis die niet alleen uw huis, maar ook uw gezin beschermt? Onze polis gaat verder dan alleen het beschermen van uw woning. Met de gecombineerde Woning- en Familiale verzekering bieden we u een alles-in-één polis aan voor de belangrijkste aspecten van uw leven. 

Ontdek de woning- en familiale verzekeringspolis
Twee jonge dames verhuizen al lachend.

Dekt uw woningverzekering het kot van uw kind?

Heeft u studenten in huis? Gaan ze op kot, maar blijven ze bij u gedomicilieerd? Weet dan dat uw kind, dat buitenshuis verblijft voor de studie, gedekt wordt door de Beobank Woningverzekering.

Deze verzekering volstaat om de huurdersaansprakelijkheid te dekken bij brand, waterschade, slordigheid of onvoorzichtigheid. Zo kan uw kind zich concentreren op wat echt belangrijk is: zijn/haar studie. 

Ontdek hoe u uw kind op kot correct verzekert

Vraag een simulatie voor uw woningverzekering

Simuleer uw verzekering

Een probleem? Geef snel en makkelijk uw schade aan!

Via Beobank Mobile of Beobank Online

Doe uw schadeaangifte via Beobank Mobile of Beobank Online

  1. Antwoord op enkele eenvoudige vragen.
  2. Voeg nuttige documenten toe (foto's, facturen...).
  3. Iedere stap van de aangifte wordt geregistreerd, u kan dus altijd later afronden.
  4. Van zodra uw aangifte behandeld is, deelt een beheerder u de volgende stappen mee.
  5. U kan de status van uw dossier altijd online opvolgen.

Naar uw persoonlijke klantenzone

 


Hulp nodig bij een schadegeval aan uw woning? Alvorens maatregelen te nemen voor dringende herstellingen, contacteer Mondial Assistance op +32 2 773 61 05, 24/24u en 7/7d.

Per telefoon

Het is ook mogelijk uw schade telefonisch aan te geven.

+32 (0) 2 405 17 45

Iedere werkdag van 9u00 tot 18u00.


Hulp nodig bij een schadegeval aan uw woning? Alvorens maatregelen te nemen voor dringende herstellingen, contacteer Mondial Assistance op +32 2 773 61 05, 24/24u en 7/7d.

Nuttige documenten

Ontdek onze mobiliteitsverzekeringen

  • moto
    Vind uw motorverzekering

    • 3 verzekeringsformules: Burgerlijke Aansprakelijkheid, Mini Omnium en Full Omnium
    • Optie "overwintering" die u toelaat om uw voertuig van 1 december tot 31 maart uit het verkeer te halen
    • Uitgebreide bijstand 24u/24 et 7d/7
  • auto
    Vind uw autoverzekering

    • Autoverzekering met bijstand 24u/24 en 7d/7 
    • 4 verzekeringsformules
    • Het bedrag van uw franchise bepaalt u zelf
  • cyclo
    Vind uw bromfietsverzekering 

    • Mini Omnium onderschrijven mogelijk
    • Bijstandswaarborg bij ongevallen
    • Optie "Bescherming van de bestuurder"

Deze artikels kunnen u meer informatie bieden...

Woningverzekering

Is een brandverzekering verplicht?

Verplicht België haar inwoners om een woonverzekering te nemen? Beobank legt uit.
Woning beschermen

Hoe beveiligt u uw woning tegen inbraak?

Uw woning beveiligen: tips om inbraak te voorkomen
Een duurzamere woning

De drie stappen van een efficiënte energierenovatie

Aan de hand van een energieaudit kunt u weten waar te beginnen voor effectieve energie-renovaties.

Een woningrenovatie? Denk aan uw woonverzekering

U gaat renoveren? Vergeet uw woningverzekering niet aan te passen

Pas uw woonverzekering aan na een renovatie zodat je verzekerd bent bij tegenspoed.

Productinfo en condities van de woningverzekering

Deze pagina bevat algemene informatie over een verzekeringsproduct van ACM Belgium NV waarop uitzonderingen, beperkingen, franchises en voorwaarden van toepassing zijn. In de voorwaarden van het contract vindt u de volledige informatie over het product. De algemene voorwaarden en het informatiedocument (IPID) vindt u door op de link te klikken en in uw agentschap. Gelieve kennis te nemen van de voorwaarden van het contract vooraleer de verzekering te onderschrijven.

Producttype

De Beobank Woningverzekering is een product van ACM Belgium NV, verzekeringsonderneming naar Belgisch recht.

Looptijd

Het contract voor de Beobank Woningverzekering wordt afgesloten voor 1 jaar. Op het einde van die periode wordt het automatisch verlengd voor een jaar, tenzij één van de partijen het contract opzegt volgens de voorwaarden en de modaliteiten bepaald in de algemene voorwaarden.

Verzekeringsmaatschappij

Deze verzekering is onderschreven bij ACM Belgium NV, verzekeringsonderneming erkend onder de code 0964 - RPR Brussel 0428.438.211 en handelend onder de naam ACM Insurance. Maatschappelijke zetel: Koning Albert II-laan 2, 1000 Brussel. IBAN BE43 3101 9596 0601 - BIC BBRUBEBB.

ACM Belgium NV werkt samen met de bijstandsverlener Mondial Assistance NV (AWP P&C NV), Koning Albert II-laan 32, 1000 Brussel, ondernemingsnummer 0837.437.919, toegelaten onder de code 2769, om tak 18 te verstrekken.  

Informatie over Beobank als verzekeringstussenpersoon

Beobank NV/SA, Koning Albert II-laan 2, 1000 Brussel, BTW BE 0401.517.147 RPR Brussel verbonden verzekeringsagent van ACM Belgium NV voor de Beobank Woningverzekering.

Toepasselijk recht

Deze verzekeringspolis is onderworpen aan de Belgische wetgeving.

Klacht

Elke klacht met betrekking tot deze verzekering en/of de eraan verbonden diensten kan gericht worden aan uw Beobank-agentschap en/of

  • de Beobank-klachtendienst op het nummer 02/620.27.17 of via e-mail naar: klacht@beobank.be
  • de verantwoordelijke van het klachtenbeheer van ACM Belgium NV, Koning Albert II-laan 2, 1000 Brussel of via complaints@acm.be
  • de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel op het faxnummer 02/547.59.75 of via e-mail naar: info@ombudsman-insurance.be