Professioneel krediet nodig? Help uw bankier om u te helpen!
Waar kijkt uw bankier eerst naar? Uw resultaten? Uw cashflow? Uw project? Maar misschien is de menselijke relatie het...
Volgens experts heeft de digitalisering van de economie in de luttele lockdownmaanden een sprong vooruit gemaakt van vijf jaar. Er wordt geen enkele terugval verwacht, integendeel. Niemand kan met andere woorden nog om de digitale transformatie heen. Om dat proces zonder vergissingen tot een goed einde te brengen, is het belangrijk om in stappen en op een doordachte manier te werk te gaan.
De verwachtingen van de klanten staan centraal in het digitaliseringsproces. Enerzijds stelt de digitalisering u in staat uw bedrijfscommunicatie te verbeteren, om sneller en op gepersonaliseerde wijze te antwoorden op de vragen van klanten en prospecten. Anderzijds beschikt u over meer tijd om uw klanten te bedienen, dankzij de digitalisering van de interne processen. Maar hoe kan u er zeker van zijn dat u echt aan de verwachtingen van uw klanten voldoet? Volg deze vier tips:
Veel bedrijven nemen genoegen met de digitalisering van hun klantrelaties. Maar ook de digitalisering van interne processen staat centraal in het transformatieproces, met name om meer tijd vrij te maken voor klantenservice. Met deze drie tips maakt u een grote sprong vooruit:
Het is gemakkelijk om uw focus te verliezen bij de digitalisering van uw onderneming. Om te vermijden dat het op chaos uitdraait, volgt u best de volgende stappen:
Wilt u weten hoe u de digitalisering van uw bedrijf kunt financieren? Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op, we zijn er om u en uw bedrijf te helpen.
Deze publicatie bevat algemene informatie en vormt geen persoonlijk advies. Deze informatie kan veranderen of onderworpen zijn aan specifieke regels of interpretaties, afhankelijk van de situatie. Beobank is niet verantwoordelijk voor de juistheid, de volledigheid en de bijgewerkte versie van de informatie uit de genoemde bronnen.