Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

Hoe een vergeten of geblokkeerde pincode recupereren?

Als u de pincode van uw kaart hebt geblokkeerd, neem dan contact op met Beobank Service Center op 02/622.20.00 van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 12u30 om de code te deblokkeren. 

Als u de pincode van uw kaart bent vergeten, kunt u deze bekijken via uw Beobank Mobile-app en Beobank Online.

 

Via Beobank Mobile

  1. Log in op uw toepassing en klik op 'Rekeningen > Kaarten'. Kies de kaart waarvan u de pincode wilt zien. 
  2. Klik op 'Geheime code' onderaan het scherm.
  3. Om veiligheidsredenen moet u nu uw Beobank Mobile geheime code invoeren. Klik op 'De code weergeven'.
  4. Voer uw 6-cijferige geheime code in. 
  5. Raak de blokjes één voor één aan om de cijfers van uw code weer te geven.
 

 

 

Via Beobank Online

  1. Klik op 'Transacties > Kaarten > Mijn kaarten beheren'.
  2. Selecteer de kaart waarvan u de pincode wilt zien.
  3. Klik op het vakje 'Geheime code > Raadplegen'.
  4. Klik op 'Bevestigen' en bevestig met uw Beobank Mobile geheime code, uw Digipass of itsme®.
  5. Ga over de blokjes om de cijfers van uw code één voor één te bekijken.

 

 

 

Related FAQs