Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

Een schadegeval aangeven

De diensten van de verzekeraar ACM Belgium NV staan u bij in geval van schade

Geef schade online aan

Meld schade (diefstal of een ongeluk) online door naar de klantenzone op Beobank Online of Beobank Mobile te gaan.

Beobank_Pictos_Purple_RVB
Onmiddellijke bijstand

Voor onmiddellijke bijstand, contacteer Mondial Assistance telefonisch op +32 (0)2 773 61 05 (24/24u en 7/7d). 

Schade aangeven via
Beobank Mobile

Schade aangeven via
Beobank Online

1) Klik op 'Menu' (onderaan het scherm).

2) Klik vervolgens op 'Verzekeringen'.

3) Selecteer onderaan 'Schadeclaim indienen'. 

4) Selecteer het contract waarvoor u schade wilt melden. 

5) Lees de voorwaarden, activeer de knop en klik op 'Valideer'.

6) Selecteer de aard van de claim.

7) Beantwoord de verschillende vragen.

8) Voeg eventuele bijlagen toe.

9) Controleer uw gegevens.

10) Controleer de samenvatting van uw aanvraag en verstuur.

1) Klik op 'Verrichtingen'. 

2) Klik vervolgens op 'Schade melden/ Volgen'.

3) Klik op 'Auto/Woning/Familiale'

4) Selecteer het contract waarvoor u schade wilt melden.

5) Lees de voorwaarden, activeer de knop en klik op 'Valideer'.

6) Selecteer de aard van de claim.

7) Beantwoord de verschillende vragen.

8) Voeg eventuele bijlagen toe.

9) Controleer uw gegevens.

10) Controleer de samenvatting van uw aanvraag en verstuur.

Geef uw schade op een andere manier door

Per telefoon

Het is ook mogelijk uw schade telefonisch aan te geven.

+32 (0) 2 405 17 45

Iedere werkdag van 9u00 tot 18u00.

Veelgestelde vragen

Bekijk de veelgestelde vragen hieronder voor de best mogelijke ondersteuning.

Ik ben mijn huissleutels kwijt/ze zijn gestolen, wat moet ik doen?

Dankzij de Home Assistance, bijstand die als basis inbegrepen zit in de Beobank Woningverzekering van ACM Belgium NV, wordt er een slotenmaker naar uw woonst gestuurd*. Voor deze interventie moet u bellen naar Mondial Assistance (24u/24, 7d/7 beschikbaar via telefoon op +32 (0)2 773 61 05). 

*Dit in het geval van verlies, diefstal van de sleutel of een defect slot. Maximaal 2 keer per verzekeringsjaar en tot € 250 per interventie.

Welke informatie moet ik verstrekken bij het indienen van mijn schadeclaim?

De benodigde informatie bij het indienen van een schadegeval:

  • Polisnummer van de verzekering;
  • Uw volledige contactgegevens (naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres);
  • Details van het schadegeval: datum, tijdstip, plaats, beschrijving van het ongeval;
  • Gegevens van eventuele andere betrokken partijen: namen, contactgegevens, verzekeringsinformatie;
  • Elk beschikbaar rapport of bewijs (foto's, getuigenissen, schadeformulier, enz.);
  • Andere relevante informatie.

Nuttige documenten

Deze artikelen kunnen u interesseren...

Storm

Wat te doen bij storm en schade?

Schade door de storm? Wat moet ik doen?

Verzekeringsmaatschappij

ACM Belgium NV, verzekeringsondernemer naar Belgisch recht - Koning Albert II-laan 2, 1000 Brussel - RPR Brussel 0428.438.211 - BTW BE 0428.438.211 - IBAN BE43 3101 9596 0601 - BIC BBRUBEBB - tel. +32 (0)2 637 80 30 - www.acm.be. Toegelaten onder code 0964 en onderworpen aan het toezicht van de FSMA en de BNB. 

ACM Belgium NV werkt samen met de bijstandsverlener Mondial Assistance NV (AWP P&C NV), Koning Albert II-laan 32, 1000 Brussel, ondernemingsnummer 0837.437.919, toegelaten onder de code 2769, om tak 18 te verstrekken.  
 

Informatie over Beobank als verzekeringstussenpersoon

Beobank NV/SA, Koning Albert II-laan 2, 1000 Brussel, BTW BE 0401.517.147 RPR Brussel verbonden verzekeringsagent van ACM Belgium NV voor de schadeverzekeringen.