Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

Wat te doen bij diefstal of verlies van uw kaart?

Als u uw kaart verloren bent of gestolen of als ze ingeslikt werd door een automaat, ga als volgt te werk:

  1. Bel onmiddellijk Beobank Service Center op 02/622.20.00, tijdens de werkuren van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 12u30. Buiten de werkuren, bel Card Stop op 078/170.170. Uw kaart wordt onmiddellijk geblokkeerd.
  2. Wanneer u belt om uw kaart te blokkeren, kunt u ook meteen een nieuwe bestellen.
  3. Bent u, naast uw kaarten, ook uw identiteitskaart verloren of is ze gestolen? Bel dan ook naar Doc Stop op het nummer 00800/2123.2123 (of 02 518 21 23) 24u/24 en 7d/7. In geval van diefstal, doe ook aangifte bij de politie. In geval van verlies, ga langs bij de dienst bevolking van uw gemeente voor een voorlopig attest.

Beschadigde kaart: als uw kaart beschadigd of defect is, neem dan contact op met Beobank Service Center om een ​​nieuwe te bestellen.

 

Gebruikt u Beobank Online of Beobank Mobile?

Op Beobank Mobile

  1. Log in en klik op het tabblad ‘Rekeningen > Kaarten’ .
  2. Als u meerdere kaarten hebt, klikt u op de kaart die u wilt blokkeren in de lijst die verschijnt.
  3. Klik op ‘Blokkeren’.

 

Op Beobank Online

  1. Log in en klik op het menu ‘Transacties’ en daarna op ‘Mijn kaarten beheren’.
  2. Kies de kaart die u wilt blokkeren.
  3. Klik op ‘Blokkeren’.

Related FAQs